Fox News Killed Confirmed Story About Trump And Porn Star Stormy Daniels In October 2016: Report

Fox News reportedly killed a confirmed story about an alleged sexual relationship between then-candidate Donald Trump and porn actress Stormy Daniels, whose real name is Stephanie Clifford, in October 2016.

The Wall Street Journal reported on Jan. 12 that Trump’s long-time lawyer, Michael Cohen, arranged a $130,000 settlement to Daniels to keep her quiet in October 2016.

Three sources tell CNN that Fox News journalist Diana Falzone filed a story about the alleged sexual relationship in October 2016. 

Falzone had an on-the-record statement by Daniel’s then-manager, Gina Rodriguez, who saw emails about the $130,000 settlement, but the story never aired, according to two sources.

One source told CNN: “She had the story and Fox killed it.”

Falzone filed a gender discrimination lawsuit against Fox News in May 2017, which Fox News denies.

Noah Kotch, who became editor-in-chief and vice president of Fox News digital in 2017, said, “Like many other outlets, we were working to report the story of [Daniels’] account in October 2016 about then-Presidential candidate Donald Trump and a possible payment by Trump lawyer Michael Cohen. In doing our due diligence, we were unable to verify all of the facts and publish a story.”

Falzone, Daniels, Rodriguez, Cohen and the White House did not respond to CNN’s questions.

Daniels issued a statement through Trump’s lawyer, Cohen, last week that said: “My involvement with Donald Trump was limited to a few public appearances and nothing more. When I met Donald Trump, he was gracious, professional and a complete gentleman to me and EVERYONE in my presence. Rumors that I have received hush money from Donald Trump are completely false. If indeed I did have a relationship with Donald Trump, trust me, you wouldn’t be reading about in the news, you would be reading about it in my book. But the fact of the matter is, these stories are not true.”

In the fall of 2016, Daniels was in discussions to give interviews about Trump to ABC’s “Good Morning America,”  Slate and The Daily Beast, but reportedly changed her mind in October 2016 when the alleged $130,000 payment was made to her.

(Sources: CNNThe Wall Street Journal, Photo Credit: MySpace)

About The Author

You might be interested in

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Get The Latest News Videos Before Everyone Else!

Get The Latest News Videos Before Everyone Else!

Subscribe to our Newsletter for Free (Really!)

You have Successfully Subscribed!