Fox News Falsely Claims Ruth Bader Ginsburg Is Dead

“Fox & Friends” apologized for a graphic that announced Supreme Court Justice Ruth Bader Ginsburg had died.

In a rare moment of clarity, serial liar and host Steve Doocy admitted that Fox news had erred:

We need to apologize. A technical error in the control room triggered a graphic of Ruth Bader Ginsburg with a date on it… We don’t want to make it seem anything other than that was a mistake. It was an accident.

(Source: Fox News)

You might be interested in

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Get The Latest News Videos Before Everyone Else!

Get The Latest News Videos Before Everyone Else!

Subscribe to our Newsletter for Free (Really!)

You have Successfully Subscribed!